მიმართულება1. ზეპირი
მეტყველება(მოსმენა/ მოსმენა-ყურება და ლაპარაკი)
IIუცხ.დაწყ. (II) 1. მოსწავლე:
ამოიცნობს თემას(პერსონაჟებს,
თანამოსაუბრეებს, მოვლენებს და სხვა,მოსმენისას/ მოსმენა-ყურებისას
ამოკრებს ფაქტობრივ
ინფორმაციას(ვინ, სად,როდის, რამდენი, რომელი, როგორი და სხვა) ტექსტიდან;
მოსმენისას ამოიცნობს
ინტონაციით გამოხატულ ემოციებს (სიხარულს, გაკვირვებას,გაბრაზებას და სხვა);
IIუცხ.დაწყ. (II)
2. . მოსწავლემ უნდა შეძლოს სიტყვების, წინადადებებისა და ტექსტების გარკვევით და შესაბამისი
ინტონაციისა და მახვილების დაცვით წარმოთქმა.მოსწავლე:
Ø
სწორად და გარკვევით წარმოთქვამს სიტყვებსა და ფრაზებს;
Ø
ადეკვატურად
უსადაგებს არავერბალურ მეტყველებას ტექსტების შინაარსს;
Ø
იცავს
შესაბამის ინტონაციებს, მახვილებს, რიტმულ სეგმენტებს ტექსტის წარმოთქმისას.
IIუცხ.დაწყ.(II) 3. მოსწავლემ უნდა შეძლოს თემატიკაზე
მარტივი ენით ინტერაქცია და რამდენიმე წინადადებიანი მონოლოგის წარმოთქმა.მოსწავლე:
Ø
სვამს/პასუხობს
მარტივ კითხვებს ნაცნობი თემების გარშემო;
Ø
გადმოსცემს
სათქმელს უცხოურ ენაზე წარმოქმნილ პრობლემებთან დაკავშირებით;
Ø
საუბრობს
ნაცნობ თემებზე;
Ø
შეარჩევს
საკომუნიკაციო სიტუაციის შესატყვისი მიმართვის თავაზიან და ფამილარულ ფორმებს, გამოთქმებს,კლიშეებს,
ენობრივ კონსტრუქციებს ინტერაქციისას;
Ø
სათანადოდ
იყენებს ნასწავლ ერთეულებს.
IIუცხ.დაწყ .( II) 4. მოსწავლემ უნდა შეძლოს ზეპირი
მეტყველების სტრატეგიების გამოყენება მიზნის მისაღწევად.
მოსწავლე:
Ø
იშველიებს არავერბალურ ელემენტებს(ხმის ტემბრს, ინტონაციას, მიმიკას,
ჟესტიკულაციას, სხვადასხვა ტიპის ხმაურს, ლოგიკურ მახვილებს) ცოცხალი მეტყველების ჩანაწერის
გასაგებად;
Ø
ამოიცნობს
უცნობი სიტყვების, გამოთქმების წინადადებების მნიშვნელობას ნაცნობ ელემენტებზე დაყრდნობით(ინტონაცია,
ილუსტრაცია და სხვა) დამოუკიდებლად;
Ø
გაუგებრობის
შემთხვევაში ითხოვს განმარტებას.
Ø
აღმოაჩენს
და ასწორებს საკუთარ/სხვის შეცდომებს ზეპირი მეტყველების დროს.
IIუცხ.დაწყ .(
II).9. მოსწავლემ უნდა შეძლოს საკუთარი და უცხო კულტურის რეალიების ამოცნობა და სოციოკულტურული
კონტექსტების შედარება.მოსწავლე:
Ø
ამოიცნობს
უცხო კულტურისთვის დამახასიათებელ ქცევის ეტიკეტს და სიმულაციური სიტუაციების გათამაშებისას
იცავს უცხოური სოციოკულტურული გარემოსთვის დამახასიათებელ ნორმებს;
Ø
კონკრეტულად
გამოთქვამს საკუთარ აზრს, შეხედულებას, დამოკიდებულებას კულტურათა თავისებურებებზე
მსჯელობისას.
წრეში მონაწილე მოსწავლეთა სია;
- გუგუშვილი ტარიელ,
- მჟავანაძე ლერა,
- ინაიშვილი ინა,
- ანთიძე ქეთი
- მახარაძე ნინი,
- გუგუნავა ნიკა,
- ქარცივაძე ლიზი,
- კარაშენკო ვიოლეტა,
- დადიანი ელენე,
- ხიჯაძე ინა,
- ბერიძე ლიზი.
Комментариев нет:
Отправить комментарий